فایل ها


فایل های آموزشی

بازاریابی راست مغز و بازاریابی چپ مغز

اگرچه نظریه چپ مغز و راست مغز توسط تحقیقات پشتیبانی نمی‌شود، ولی بازاریابان اغلب به دو دسته تقسیم می‌شوند - راست مغز یا چپ مغز. بازاریابان چپ مغز تحلیل و راست مغز خلاقیت را به کار می‌گیرد.

مشاهده

فایل های آموزشی

آرکتایپ‌های برند (Brand Archetypes)

کهن‌الگوها با پرسونا (کلمه‌ای مشتق شده از لاتین به معنای «نقاب») که نمایانگر تصویری است که می‌خواهیم به دنیای بیرون نشان دهیم. پرسوناهای ما سازه‌های آگاهانه‌ای هستند که می‌توانیم آن‌ها را کنترل کنیم،

مشاهده

فایل های آموزشی

رفتار سازمانی مفاهیم انگیزش و کاربرد آن

انگیزش در مدیریت رفتار سازمانی نقش حیاتی در افزایش بهره‌وری، رضایت کارکنان و موفقیت سازمان دارد. انگیزش به معنای نیرویی است که فرد را به عمل و تلاش برای دستیابی به اهداف خاص سوق می‌دهد.

مشاهده

فایل های آموزشی

رفتار سازمانی (مبانی رفتار فرد)

رفتار سازماني را مطالعه سيستماتيك عمليات ، اقدامات و نگرشهاي افراد سازمان تعريف مي كنيم. يعني مدارك و شواهد علمي را جايگزين قضاوت هاي شهودي مديران در رابطه با پديده هاي رفتار انساني مي نمائيم.

مشاهده

فایل های آموزشی

رفتار سازمانی (پیش درامدی بر رفتار سازمانی)

شاید بتوان مدیریت رفتار سازمانی یا Organizational Behavior را یکی از کلیدی‌ترین و زیر‌بنایی‌ترین درس‌ها در دوره‌های مدیریتی دانست) دانشجویان مدیریت معمولاً این درس را به اختصار، OB‌ می‌نامند(

مشاهده

فایل های آموزشی

چگونه طرح کسب و کار بنویسیم

در حالت ایده آل، طرح کسب و کار باید برنامه شما باشد و ویژگی متمایز سرمایه گذاری و طرفداران آن را منتقل کند. به همین دلیل است که شما باید مسئولیت کلی نوشتن آن را بر عهده بگیرید نه شخص دیگری.

مشاهده